Monday, May 25, 2009

tagggggggggg

1. Bekas kekasih saya adalah..
tiada.cuma skandal sahaja..haha

2. Saya sedang mendengar..
bunyi kipas stand + bunyi kipas cpu

3. Mungkin saya patut..
pegi berak kerana saya sakit perot sekarang

4. Saya suka..
kebebasan

5. Sahabat-sahabat saya...
menghiburkan saya

6. Saya tak paham..
dengan soalan ini

7. Saya kehilangan..
'dia'

8. Ramai yang berkata..
saya hensem...hahaha

10. Cinta itu adalah..
unik

11. Di suatu tempat, seseorang sedang..
merindui saya

12. Saya akan cuba..
mengikat perot

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud..
sampai bila-bila

14. Telefon bimbit saya..
sedang dicaj baterinya

15. Bile saya terjaga..
saya tidur balik

16. Saya paling meluat..
bila orang mengambil kesempatan ke atas saya

17. Pesta/parti adalah..
lagha

18. Haiwan yang paling comel pernah saya temui..
spider kot...

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan saya ialah..
ntah la..tiada

20. Hari ini..
sakit perot

21. Malam ini saya akan..
melangot

22. Esok pula saya akan..
melangot lagi

23. Saya betul2 inginkan..
ntah

24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini..
rambut serabai

25. Pusat membeli belah atau arked permainan..
daytona..air hockey pon ok gak..heh

26. Makanan barat atau jepun..
dua-dua saya makan

27. Bilik yang terang atau gelap..
bergantong kepada masa

28. Makanan segera adalah..
KFC

29. Ayat terakhir yang anda telah katakan pada seseorang..
fazlin, jgn tutup pc

30. Siapa yang anda ingin tag..
sape2 je la, ika dh di tag dulu kn..

2 comments:

ikabash said...

bile terjaga tido balik. bijakkkkkk. hahahah

pessa said...

mesti la...hahahha