Thursday, May 21, 2009

hari ini

hari ni aku meneruskn lagi rutin hidup aku...lepas bgn je pg td..aku tros turun dapor..nk minum air..tekak kering..tgk atas meja, ade hotdog..baru nk melantak tetibe je mak aku panggil,ade keje sket katenye..potong stim la nk plak..baru nk sebat hotdog..tp xpe, kene berbakti pada ibu tersayang dulu,sbb hotdog tu pon die yg tlg gorengkn...hehe

so, aku pon klua umah...alik2 mak aku suh aku alih dahan pokok mangga dpn umah aku..dahannya dh patah..berat gk..byk kerengga plak tu..haiyaa...so aku decide nk potong la sket2 la..senang sket nk humban kt cerun dpn umah aku...potong punye potong..x sedar la plak byk gk gigitan kerengga yg dh melekat kt bdn aku..ingat aku ni dahan pokok mangge gak ke..ske2 hati je nk panjat..kalo panjat je xpe..ni siap bg cenderahati lg..kalo x sakit xpe la jgk..last2, sekor2 aku penyek..puas hati aku...hahaha

dh siap alih dahan mangge tu, aku pon pi la bersarapan..mmg layan ar..pekena milo ais gelas besar buatan sendiri..mmg terbaek ar..sume ramuan terlebey..camne la aku x jd comel camni kn...hahahaha

next thing, mcm bese aku pi amek fazlin blk skolah, anta die skolah agame..pastu pi lepak umah membe jap..dh xtau nk bwat ape, aku jd tukang support membe aku maen game ps2....

mlmnye pula..aku hanya berborak2 di laman sesawang bersama awek tersayang...tu la alkisah hidup aku hari ini...moga ade yg terhibur..haha...chiow..salam

2 comments:

ikabash said...

macam pokok mangge?? ade la sket kot.. hahahah.. dengan kerengga pon nak bergaduh.. haihh.. hahah

pessa said...

ade mcm pokok mangge ke?..mcm kasar sgt je kulit sy...hahaha