Wednesday, June 17, 2009

Satu malam

Malam tadi aku keluar hurray2 dengan member baek aku. Kami pi downtown Bandar Tun Razak. Malangnye bilangan gerai yang ade berkurangan sikit dari kebiasaan. Pusing punye pusing aku tengok kedai bundle yang biase aku pi takde plak malam tadi. Aku baru nak tunjuk kt membe aku kedai tu sebab kedai tu barangnya ok2 gak. nice. Aku berdua je dengan member aku malam td, member2 laen sume xley keluar, ape sebab ntah. Dalam setengah jam pastu kitorang pun pi melepak kt gerai berdekatan. Member aku dapat angkat sehelai jeans codroy. Betul ke aku eja ni, mampus la. haha.

Lepak dalam sejam kat kedai tu pastu kitorang teruskan perjalanan dengan ronda2 di kawasan sekitar. Mana la tau kalo dapat pemandangan indah ke, beruntung la badan. Hasilnya satu pemandangan indah pun kitorang x dapat. Buat abis duit minyak je. So, kitorang decide untuk naik Bukit Permai. Lame dah aku x datang cni. Last skali aku datang pun maybe tahun lepas kot. Bukit ni terkenal jugak sebagai kawasan2 pasangan untuk 'merendek'. Tak senonoh betul depa ni, dh la kat tepi jalan.

Kitorang mendaki bukit ni dengan menaiki proton Iswara tahun 90 bape ntah, plat TS. Gile old skool. Membe aku hampir2 suruh aku turun kereta, die takut kereta die x larat nak naik bukit kalo aku ade. cis. Ingat aku berat sangat ke. Dah sampai kat atas kitorang stop kt satu port yang ok gak. Ade ruang untuk park kereta. Ok la tu, xyah jalan jauh nk ke tepi tebing bukit. Aku duduk amik2 gambar sket, borak2 sket, usha2 orang sket. Tetibe ade orang call, rupenye awek kesayangan. heheh. Layan jiwang atas bukit jap pastu kitorang balik. Lagipun aku lapar mase tu, makan laksa je sebelum keluar. Mane ley kenyang makan laksa je. Sampai je rumah, aku terus masuk dapur, amik nasi, amek ayam seketul, amek sambal goreng. Makan kenyang2. Kesudahannya, aku kenyang. Alhamdulillah!


kamera kurang memuaskan



1 comment:

ikabash said...

gays (guys) night out. haha