Monday, January 11, 2010

Perjalanan hari

Hari ini hari baru untuk minggu ini. Aku 2 assignment yang perlu dihantar. Bila nak buat ni. Sedang malas gile. Final year project pun masih slow progress nye. Biarkan je la dulu, nanti perlahan-lahan aku kayuh.

Memandangkan sekarang ni baru 11 haribulan, so tak terlambat kan kalau aku nak cakap pasal azam baru. Macam la aku ade azam tahun ni. Haha. Orang selalu bercakap pasal azam baru, nak berubah bila tiba tahun baru. Tapi tak semua orang mengotakan janjinya. Tu terpulang pada empunya diri la. Tapi bagi aku, masa sekolah dulu je aku pasang azam baru tiap-tiap tahun. Tapi aku rasa tak sampai 5% aku kotakan azam-azam tu. So, buat apa ada azam baru tiap-tiap tahun. Kalau nak berubah tu, berubah je la. Tak payah la tunggu awal tahun baru nak berubah kan. Bagi tahun ni, aku tak tau lagi perancangan hidup aku. Tengok je la macam mane, harap-harap semua okay la. Diberkati.

Oh ya! Selamat berpuasa ganti dan nazar kepada Miss Ika. Maaf la tak dapat nak puasa sekali hari ni. Pagi tadi dah terminum air masak 2 gelas sebelum pi kelas. Maaf!

2 comments:

ikabash said...

jgn la ckp ngn org ika pose, nanti depa buli mkn depan org hahah

pessa said...

hehehe...