Tuesday, February 17, 2009

mandi sungai.....


pagi tadi aku menggodek2 pc dan terjumpa la gambar ni...gambar ini diambil ketika aku mengikuti "kursus mentor-mentee". mase tu tahun 2007 kot.hmm, x bape nk ingat la.lagipun mase ni aku still kurus lg, x mcm skang...dh mcm org terlebih zat je..hmm,macam x caye je aku join bende ni.join pun sebab membe2 ajak lgpun niat nk tambah sket sijil before graduate nanti.nanti xde la grad dgn tgn kosong je.

gambar ni diambil selepas kami mandi sungai.agk best gak la sbb dh lame x mandi sungai.tenggelam timbul jugak la dalam air sungai 2 sbb mase ni kurus lagi.haha.mase kursus ni, tiap2 petang kami mandi sungai.dh macam org asli pun ade gak.haha.

di sini, aku sertakan sedikit lagi gambar untuk tatapan kita bersama..heheh





dalam perjalanan ke sungai(kontrol macho)


baru sampai ke destinasi



"cintailah alam semula jadi kita "

No comments: