Thursday, February 26, 2009

minggu yang menggilakan



Hari ini aku boleh menarik nafas lega sebab semua azab yang datang kepada aku telah hilang.hilang dari fikiran aku selama-lamanya...

hari ini aku baru lepas habis test.sebenarnya test bg subjek ni hari ahad lepas tapi aku x sempat nak amek sebab mlm sebelum tu aku jadi urusetia untuk battle of the band.so aku buat2 la letih sebab malas nak amek test keesokan harinya.

persiapan nk buat botb tu sememangnya meletihkan.dengan rutin pembelajaran lagi.haihh...poning eden...tp semuanya telah berakhir sekarang ini.sekarang aku sedang bersenang-lenang di atas kerusi malas yg disumbangkan oleh rakan serumah aku.heheh...

p/s:kepada si dia, moga2 apa yang telah dirancang akan berjalan dengan baik sekali.sy doakan semoga awk berjaya.InsyaAllah.Amin

1 comment:

ikabash said...

mekaceh doakan ika =))