Friday, August 15, 2008

~cuti~

alih tak alih dah sampai mid term break....maknanya saya tidak akan bertemu dengan dia selama seminggu...haihh...lamanyaa....kemungkinan saya akan berjaya menghasilkan syair tentang dia pada cuti kali ini....haha...saya bukanlah orang yang berketurunan seni,kalau bercerita dengan kawan2 pun kadang2 kawan2 saya tak paham dengan apa yang saya ceritakan..haha...

cuti juga bermakna saya tidak akan meng'online'kan diri selama seminggu kerana saya terpaksa pulang ke kampung halaman saya....masih ingat lagi di mana kampung halaman saya?...hehe...
InsyaAllah kalau ada kesempatan saya akan menjelajah ke pantai yang lain pula... =)

kepada atikah basyirah bt abdul muta'ali,
"jauh ke dalam lubuk hati saya, saya akan sentiasa merindui kamu walau di mana jua kamu berada..."

-ich liebe dich-

1 comment:

ikabash said...

i'll be missing you too.. =(