Saturday, October 11, 2008

~kembali~



salam...

tak terlambat lagi untuk saya mengucapkan "Selamat Hari Raya serta Maaf Zahir dan Batin" kepada semua....

sekembalinya dari cuti raya ini, kebanyakan masa saya dihabiskan dengan mendengar lagu sahaja iaitu dari album KEMBALI dari BUTTERFINGERS..saya adalah peminat setia band ini dari zaman 1.2 MILIGRAMS(1997) sehingga kepada album terbarunya iaitu KEMBALI(2008)..lagu2 yang terdapat di dalam ini amat memuaskan hati saya sehinggakan saya mendengar sehingga 5 kali lagu yang sama pada satu2 masa..ini menunjukkan betapa cintanya saya kepada musik malaysia(hahaha)...kebanyakan lagunya adalah catchy, lirik yang berkisar kepada cinta, kehidupan dan yang penting adalah semua lagu sedap untuk didengari dan antara lagu kegemaran saya adalah mati hidup kembali, terus terang, merdeka, lengkap semula serta bebas....banyak juga lagu kegemaran saya..heh..

kepada sesiapa yang berminat bolehlah cuba mendapatkan album ini di pasaran...














No comments: