Wednesday, May 20, 2009

pancit

dah lame kirenye aku x post something new utk blog ni..mungkin kerana tiada ape yang aku nk kongsi ..so, aku decide utk berdiam diri je, bace blog member2...byk gk pengetahuan yg aku dpt dr hobi yg aku baru mulekan mase cuti ni..

petang td aku agak pancit jgk sbb dh lame x maen bola kt padang. last skali aku ingat aku maen bola kt padang mase kt pasum dulu..lame tu...lepas abes pasum je aku hanya maen futsal je..tambahan pula, seminggu cuti yang agak menggemukkan ni menjejaskn stamina aku..mmg x ley blah ar maen td..dgn memakai kasut kasual aku redah je maen sbb membe2 sume dh ajak. lagipon gian gk nak maen. nk tunjuk gak sket skill2 murahan yg aku ada...hahaha...

kesudahannya, team aku menang ...maen campor dgn bdk2 skolah..memang haru ar jdnye..mulut je bising, bola terlepas jgk..ni ar bdk melayu..hahaha

so, aku berazam nk maen lg esk ptg ...nk jgk kembalikan stamina aku mcm zaman jd pemain ragbi dulu...zaman bdn aku tgh ringan+laju sket dr skang...kalo kene kejar anjing pon xde ar pancit sgt..naseb baek org tu x kesah dgn keadaan aku...Alhamdulillah la...heh

hmm...dh la..nk g meroyan kejap..chiowww...salam

1 comment:

ikabash said...

bahahaha.. main2 la slalu baru tak pancit.. ngn bdak skola plak tuh..