Monday, May 25, 2009

nad tagged.

cubaan menjawab dalam satu perkataan. kalau terlebih tuh, dah melebih.

1. Bekas kekasih saya adalah..
daus.

2. Saya sedang mendengar..
wani ardy.

3. Mungkin saya patut..
main gitar gak.

4. Saya suka..
makan.

5. Sahabat-sahabat saya...
are my world.

6. Saya tak paham..
kenapa presiden US penting sangat.

7. Saya kehilangan..
duit. damn mcd.

8. Ramai yang berkata..
fitnah.

10. Cinta itu adalah..
indah dan melemaskan.

11. Di suatu tempat, seseorang sedang..
merindui. kihkih.

12. Saya akan cuba..
bungee jumping. oih!

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud..
sehingga akhir masa.

14. Telefon bimbit saya..
bukan saya punya.

15. Bile saya terjaga..
saya makan.

16. Saya paling meluat..
bila makan tak ajak.

17. Pesta/parti adalah..
hilang dalam ramai.

18. Haiwan yang paling comel pernah saya temui..
anak kucing jantan buta yang saya namakan 'siti'.

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan saya ialah..
21. takde bf. masuk wad. dapat lesen!

20. Hari ini..
tiada air.

21. Malam ini saya akan..
sambung 'projek'.

22. Esok pula saya akan..
teruskan dengan 'projek'.

23. Saya betul2 inginkan..
psp. sila masukkan duit.

24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini..
uh! goth chic!

25. Pusat membeli belah atau arked permainan..
air hockey. rindunyeeeeeeeeeeeeeee.

26. Makanan barat atau jepun..
dua-dua tak pedas.

27. Bilik yang terang atau gelap..
bilik keliru.

28. Makanan segera adalah..
mcd.

29. Ayat terakhir yang anda telah katakan pada seseorang..
ibu. jangan korek telinga.

30. Siapa yang anda ingin tag..
en faisal. i want to know how your day went...

5 comments:

Izyan Izzaty said...

makan tak ajak, makan, mcd....WOI! MAKAN MCD TAK AJAK AKU!

ikabash said...

makan la kat aussie tu.. fillet je tau. yg lain x halal! haha

nad said...

yep..wani ardy cool gile!
die gak bace 'perempuan simpanan' by sindiket sol-jah!
cool! da lme aku mahukan buku itu!

pessa said...

hmmmm...haaiiihhh

ikabash said...

bkan wani ardy tu writer dia ke?