Sunday, January 10, 2010

Had Fun

Petang tadi aku menonton Sherlock Holmes bersama si dia. Aku enjoy cerita tu tapi aku malas nak tulis review. Kalau nak tau pi tengok wayang sendiri. Haha. Tapi satu je problem masa tengah menonton tadi. Aircond hall tu kuat sangat la. Aku yang banyak lemak ni pun sejuk apakan lagi si dia. Kesian aku tengok. Menggigil jadinya. Kalau aku ade super power, aku dah buatkan satu shield sekeliling dia, takmau kasi dia sejuk.Huhu

Lepas menonton, kami pi ambil Fazli dan menuju ke McD. Hajat nak makan Prosperity tapi aku order Chicken McDeluxe lak. Pe cer??Haha. Takpe la, lain kali boleh datang lagi kalau terasa nak makan Prosperity.

Dah kenyang makan, kitorang ke Dataran BP. Hajat di hati nak cari shisha kat situ, tapi takde la pulak. So, pergi la kami tanpa haluan ke dataran tu. Tup tup jumpe Dayah lak, dia bawak adik dan anak buah dia main kat situ. Seronok ika melihat telatah budak-budak kecik yang berumur lebih kurang 2-3 tahun tu. Rata-rata budak kecik kat situ semua main bola. Dah macam tengok Soccerkids versi anak-anak kecil pulak.Haha. Sayang tak bawak kamera tadi, kalau tak mesti banyak gambar yang di'snap' tadi. Dah puas dok situ, kitorang chiow dan hantar Fazli pulang ke sarangnya. Haha

Secara kesimpulannya, aku seronok keluar bersama si dia hari ni. Bukan senang aku nak tulis pengalaman keluar dating ni. Ni pun aku rasa dah jadi macam buat laporan lawatan sambil belajar masa sekolah rendah dulu. Heh



p/s: thanx for the tonight =)

2 comments:

ikabash said...

hahahaha, finally! a proper weekend kan?

pessa said...

aah... =)